25 februari 2010

Veckans profil Magnus Norling


Grattis Helena Dunér! Det var du som lyckades gissa rätt på Veckans profil. Visst var vår profil Magnus Norling på Billingska Bokhandeln i Höör. Här nedan berättar Magnus lite mer om sig själv. Och Helena - kom in till Höörs Turistbyrå och hämta en skraplott för att du gissade helt rätt!


Vem är jag?

Jag är född och har bott största delen av mitt liv i Malmö, men räknar mig som Höörsbo sedan fem år tillbaka. Jag har sysslat med kampsport i flera år, först Jeet Kune Do, Bruce Lees stil och senare Ju-jutsu. Jag har ett förflutet som musiker. Jag har faktiskt spelat med Anders och Jens Johansson, sönerna till Jan Johansson och jammat med Yngwie Malmsteen.

Förutom musik är mitt största intresse att läsa. Jag är stolt över vad jag har åstadkommit med min butik - Billingska Bokhandeln. Läsandet har lett mig till en önskan att skriva. Det blir kanske en bok en dag…..

Här hittar du Billingska Bokhandeln Webshop och Bok(b)logg!

Vill du veta mer om den nya tidens bok - Läsplattan? Titta då in till Billingska så berättar Magnus eller kollegan Kenneth mer.


TIPS - Bokrean börjar idag torsdag den 25 februari.....

Bilder i inlägget copyright: Helén Magnusson/Höörs Turistbyrå

//Helén, Höörs Turistbyrå

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Magnus.

Jag är med i facebook, och har kommit i kontakt med folk från förr. Det är kul att kolla in hur det går, och hur folk ser ut nuförtiden. Hoppas allt är bra med dig.

Veronica (Susanne) Randsten