10 februari 2010

Veckans profil i Höör


Nytt år och ny profil! Kan du gissa vem som döljer sig bakom Veckans profil? I så fall gör detta via kommentarerna här på bloggen. Den som gissar rätt först kan hämta en skraplott på Höörs Turistbyrå. Behövs det någon ledtråd så kommer den om några dagar. Trevlig läsning och lycka till!

Vilka tre egenskaper beskriver dig? Nyfiken, envis och uthållig.
Vilka är dina fritidsintressen? Förutom musik är mitt största intresse att läsa.
Vad är du mest stolt över? Vad jag har åstadkommit med butiken.
Berätta något du tror få vet om dig? Jag har ett förflutet som musiker. Jag har faktiskt spelat med Anders och Jens Johansson, sönerna till Jan Johansson och jammat med Yngwie Malmsteen.
Vad är det bästa med Höör? Alla vänliga människor.

//Helén, Höörs Turistbyrå

4 kommentarer:

viggo sa...

Hm, Jens etc födda i början av 60-talet, butik i centrum, kan det vara Peter Jers?

Höörs Turistförening sa...

Peter är det inte, men en man med butik i centrum är det. Även med koppling till bild och foto.

Helén

Glastunikat sa...

Jag undrar då om det kan vara vår käre innehavare av Billinga Bokhandeln?

Hälsn Helena

Höörs Turistförening sa...

Helt rätt Helena. Visst är det Magnus på Billingska Bokhandeln! Koppling till bild och foto i bland annat bokhandelns böcker var det ju såklart. I morgon kan du läsa mer om Magnus här på bloggen.

Välkommen in till turistbyrån och hämta din skraplott:)

Helén